PRESTASI PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PENYELARASAN
**Piagam pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan

Bil  Piagam Pelanggan

Pertengahan Pertama
(Januari-Jun) 2018

Pertengahan Kedua
(Julai-Disember) 2018
Jumlah Perkhidmatan
1 Penyediaan Minit Mesyuarat Tidak Lewat Dari 3 Hari Selepas Mesyuarat diadakan  100%  100%  2
(Mesyuarat Pengarah-pengarah Negeri)
2 Menguruskan permohonan ceramah daripada Kem/Jab/Agensi  100%  100% 53
3 Menyediakan Laporan Aktiviti Bulanan Pejabat KPKK Kepada Y.B Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Y.B. Tan Sri Ketua Setiausaha Negara Dan Y. Bhg. Datuk Timbalan Ketua Setiausaha, Jabatan Perdana Menteri tidak melebihi 15hb Bagi Setiap Bulan.  100%  100%  6

 

Tarikh Akhir Kemaskini: 8 Feb 2019