CGSO

Warna Font      
Saiz Tulisan A A +A
  1. Home
  2. »
  3. About CGSO
  4. »
  5. Piagam Pelanggan
  6. »
  7. Prestasi Piagam Pelanggan
  8. »
  9. Prestasi Bahagian Penyelarasan dan…

Prestasi Bahagian Penyelarasan dan Korporat

PRESTASI PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PENYELARASAN DAN KORPORAT
**Piagam pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan

Bil Piagam Pelanggan

Pertengahan Pertama
(Januari-Jun) 2021

Pertengahan Kedua
(Julai-Disember) 2021
Jumlah Perkhidmatan
1Penyediaan Minit Mesyuarat Tidak Lewat Dari 3 Hari Selepas Mesyuarat diadakan 100% 100% 2
(Mesyuarat Pengarah-pengarah Negeri)
2Menguruskan permohonan ceramah daripada Kem/Jab/Agensi 100% 100%53
3Menyediakan Laporan Aktiviti Bulanan Pejabat KPKK Kepada Y.B Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Y.B. Tan Sri Ketua Setiausaha Negara Dan Y. Bhg. Datuk Timbalan Ketua Setiausaha, Jabatan Perdana Menteri tidak melebihi 15hb Bagi Setiap Bulan. 100% 100% 6

Tarikh Akhir Kemaskini: 04 Jan 2022