CGSO

Font Colors      
Text Size A A +A
  1. Home
  2. »
  3. About CGSO
  4. »
  5. Piagam Pelanggan
  6. »
  7. Prestasi Piagam Pelanggan
  8. »
  9. Prestasi Bahagian Penyelarasan dan…

Prestasi Bahagian Penyelarasan dan Korporat

PRESTASI PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PENYELARASAN DAN KORPORAT
**Piagam pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan

Bil  Piagam Pelanggan

Pertengahan Pertama
(Januari-Jun) 2023

Pertengahan Kedua
(Julai-Disember) 2023
Jumlah Perkhidmatan
1 Penyediaan Minit Mesyuarat Tidak Lewat Dari 3 Hari Selepas Mesyuarat diadakan  100%  100%  2
(Mesyuarat Pengarah-pengarah Negeri)
2 Menguruskan permohonan ceramah daripada Kem/Jab/Agensi  100%  100% 53
3 Menyediakan Laporan Aktiviti Bulanan Pejabat KPKK Kepada Y.B Menteri di Jabatan Perdana Menteri, YBhg. Tan Sri Ketua Setiausaha Negara Dan YBhg. Datuk Timbalan Ketua Setiausaha, Jabatan Perdana Menteri tidak melebihi 15hb Bagi Setiap Bulan.  100%  100%  6

Tarikh Akhir Kemaskini: 01 Januari 2024