CGSO

Font Colors      
Text Size A A +A
  1. Home
  2. »
  3. About CGSO
  4. »
  5. Piagam Pelanggan
  6. »
  7. Prestasi Piagam Pelanggan
  8. »
  9. Prestasi Bahagian Khidmat Pengurusan

Prestasi Bahagian Khidmat Pengurusan

PRESTASI PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN
**Piagam pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan

Bil  Piagam Pelanggan

Pertengahan Pertama
(Januari-Jun) 2023

Pertengahan Kedua
(Julai-Disember) 2023
Jumlah Perkhidmatan
1 Memproses permohonan cuti semua pegawai dan kakitangan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja.  100%  100%  
2 Mengurus penyelenggaraan peralatan pejabat, perabot dan kenderaan Pejabat KPKK supaya sentiasa berada dalam keadaan sedia digunakan pada setiap masa.  100%  100%  
3 Mengurus pendaftaran dan penyimpanan fail mengikut tatacara pengurusan fail/dokumen rasmi kerajaan yang berkuatkuasa.  100%  100%  
4 Memproses Permohonan Pelupusan dan Hapus Kira Aset Kerajaan dalan tempoh tiga (3) bulan dari tarikh penerimaan permohonan.  100%  100% Telah menerima 3 permohonan pelupusan daripada Pejabat Cawangan Negeri dan 1 permohonan di Ibu Pejabat
5 Mengurus Pendaftaran dan penyimpanan fail mengikut tatacara pengurusan fail/dokumen rasmi kerajaan yang berkuatkuasa.  100%  100%  

Tarikh Akhir Kemaskini: 01 Januari 2024