CGSO

Warna Font      
Saiz Tulisan A A +A
  1. Laman Utama
  2. »
  3. Info CGSO
  4. »
  5. Piagam Pelanggan
  6. »
  7. Prestasi Piagam Pelanggan
  8. »
  9. Prestasi Bahagian Khidmat Pengurusan

Prestasi Bahagian Khidmat Pengurusan

PRESTASI PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN
**Piagam pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan

Bil Piagam Pelanggan

Pertengahan Pertama
(Januari-Jun) 2022

Pertengahan Kedua
(Julai-Disember) 2022
Jumlah Perkhidmatan
1Memproses permohonan cuti semua pegawai dan kakitangan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja. 100% 100% 
2Mengurus penyelenggaraan peralatan pejabat, perabot dan kenderaan Pejabat KPKK supaya sentiasa berada dalam keadaan sedia digunakan pada setiap masa. 100% 100% 
3Mengurus pendaftaran dan penyimpanan fail mengikut tatacara pengurusan fail/dokumen rasmi kerajaan yang berkuatkuasa. 100% 100% 
4Memproses Permohonan Pelupusan dan Hapus Kira Aset Kerajaan dalan tempoh tiga (3) bulan dari tarikh penerimaan permohonan. 100% 100%Telah menerima 3 permohonan pelupusan daripada Pejabat Cawangan Negeri dan 1 permohonan di Ibu Pejabat
5Mengurus Pendaftaran dan penyimpanan fail mengikut tatacara pengurusan fail/dokumen rasmi kerajaan yang berkuatkuasa. 100% 100% 

Tarikh Akhir Kemaskini: 01 Januari 2023